Slaviero

Nämen, en till!

Kategori: Allmänt

Som ni kanske märkt vid det här laget så är jag en sån människa som ÄLSKAR att göra listor. Så därför kommer här en lista med saker (prylar, things, mojs) som jag verkligen behöver!

1, Ett soffbord. Så sjukt irriterande att ställa alla ätsaker i soffan. Just nu är min soffa lite som en buffé, det finns allt möjligt smått och gott i den.

2, En taklampa i vardagsrummet. Just nu sitter det två stycken glödlampor inskruvade i den där lamphållarmojängen. Ser inte så charmigt ut.

3, Ett körkort. Ja.. vad finns det mer att säga. Min pappa har hotat mig med att jag måste cykla överallt i sommar.. Hur rockigt är det liksom?

4, En massa andra möbler till lägenheten. Typ ett vintrinskåp, mattor, en byrå, lite hyllor, lampor och blommor!  (är dock osäker på om lampor och blommor räknas som möbler, men whatever)

5, EN KARL. En händig karl, som kan sätta i hop alla nya möbler och hänga upp alla nya tavlor. Han får gärna ha körkort också, då kan jag stryka punkt 3.
 
6, Vinna på lotto. Så jag har råd att köpa en massa nya möbler och tavlor. Så jag kan locka hit min händiga karl.  



Och nej, det är inte mina glasögon. Har snattat dem av Edvin.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: