Slaviero

Dag 1 - Om mig själv!

Kategori: Allmänt

Detta är jag


 

Jag är är 180 cm lång och väger några kilogram.
Jag gillar att pussa på hästar och jag ogillar att pussa på handtag i offentliga utrymmen. Jag tycker att baciller är det äckligaste som finns, näst efter potatismos såklart. Jag är smartast i min familj, kan nog  tycka att jag är den snyggaste också.
Om du vill göra ett gott intryck hos mig så tycker jag att det är viktig att du ska kunna ta upp och vara insatt de viktigaste frågorna i vårt samhälle, så som vilka skor som är inne just nu eller hur man lättast spenerar massa pengar på riktigt kort tid.

Jag är snäll.



Detta är också jag, alltså tjejen i rött hår... till vänster.. svart tröja. Den andra tjejen är min kusin, hon i blondt alltså.. till höger.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: