Slaviero

Jag gillar att härmas!

Kategori: Allmänt

Jag har en väldigt söt kusin som gör väldigt söta saker. Efter som att hon är äldre än mig så är hon min förebild, så därför är det nästan ett brott om jag inte försöker efterlikna henne så mycket jag kan. Därfööööör, har jag snott hennes "detta ska jag skriva om"-lista! :D Som ser ut som följande: 

• Dag 01 - Om mig själv
• Dag 02 - Min kärlek
• Dag 03 - Min bästa vän
• Dag 04 - Vad som finns i min väska
• Dag 05 - Min dag
• Dag 06 - Mina favoritklädesplagg
• Dag 07 - Min tro
• Dag 08 - Det jag är beroende av
• Dag 09 - Min garderob
• Dag 10 - Vad jag åt idag
• Dag 11 - Denna vecka
• Dag 12 - Vad jag hade på mig idag
• Dag 13 - Mina drömmar
• Dag 14 - Min musiksmak
• Dag 15 - Mitt bästa minne
• Dag 16 - Mina hårfärger
• Dag 17 - Min skoltid
• Dag 18 - Något som gör mig upprörd
• Dag 19 - Något som får mig att må bättre
• Dag 20 - Något som får mig att gråta
• Dag 21 - Mina rädslor
• Dag 22 - Min favoritplats
• Dag 23 - Något jag saknar
• Dag 24 - Ett ögonblick
• Dag 25 - Mina mål

Hoppas hon nu inte ser mig som en galen copycat som stjäl saker.. Hoppas hon gillar mig ändå.




Detta är en bild på henne! (och ja... jag har snott den också.. Jeeees, lunga er)
Läs hennes blogg vettja ---> http://bad-ass.se/

Kommentarer

  • IDA säger:

    Men gulle jag gillar dig ändå :D kanske till och med mer?

    Nu hoppas jag att du uppdaterar denna lista ofta så jag kan läsa varje dag. Själv är jag lite seg med min så förstår om du tar efter mig på den fronten också hehe. PUSS

    2010-12-24 | 22:33:51
    Bloggadress: http://bad-ass.se

Kommentera inlägget här: