Slaviero

Fredag

Kategori: Allmänt

Helgen har vart kanon.
Fredags kväll började lite fint hemma hos mig, jag fick väldigt fint sällskap. Tack för att ni kom.
Sen for vi vidare till någon fest på rustkammaren, träffade underbara Edvin och Robin där. Och sen traskade vi ner till nyöppnade JH som faktiskt var riktigt roligt!



Sara. Hemma hos mig



Catrine var DJ



Erik, Frida och Hugo dök upp :) Alla var glada... eller nått i den stilen iaf!
Hihi

  

 



Världens bästa tjejer hittade världens bästa Edvin på rustkammaren.



Vi skakade stjärt på JH

Toabild! Jag var glaaaaad

  

Vi hittade en spännande dörr inne på toaletten, vi öppnade och där inne fanns det.... Kebab!



Jag hittade Sebbe i dimman, han var snäll och skjutsade hem mig :) Lagade lite tacos och kikade på OTH.
Sen ropade sängen på mig.
Tack för en toppenkväll alla gosiga gosar.

PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: