Slaviero

Sjukt irri!

Kategori: Allmänt


När jag gjorde min lista "Fem sanningar om mig själv" så var det så himla mycket lättare att komma på saker som jag hatar i stället för sanningar. Så om jag inte hade tyglat mig själv hade nog hela listan blivit bitter.. Så därför tänkte jag nu göra en "Jag hatar lista" 10 saker jag HATAR. Eller ja, inte hatar kanske, det låter så hemskt och elakt.. kanske mer.... 10 saker jag stör mig på. Ja, så får det bli, här kommer den:

10 saker jag ofta stör mig på.

1. Alarmet på min mobil. Jag vet, svinlätt att byta men gör man någonsin det? NEJ!

2. Dåliga osthyvlar! Sjukt irriterande.

3. Petra Mede. Behöver jag säga mer?

4. Folk som aldrig svara på sms. Åh, jag blir irri bara jag tänker på det.

5. Tvättstugor.

6. Att städa. Av flera anlednigar. För det första så är det jobbigt, man blir svettig. För det andra så hatar jag när det blir rent och mysigt, känner mig så sjukt ensam då (om jag är normal? Har jag nog aldrig påstått) Och för det tredje, det värsta av allt, jag måste gå ner med slängsaker i det SINNESSJUKT LÄSKIGA soprummet. Det är typ en enda liten lampa som ensammt flämtar och försöker lysa upp den nedgångna källarvåningen. inte nog med det, man måste in genom världens läskigaste dörr för att komma till sopsäckarna. Sjukt läskigt!

7. När livsnödvändiga saker tar slut. Tex, toapapper, ketchup, tandkräm eller hårspray.

8. Att jag inte har nått körkort! Sjukt störande

9. OSLO! Kan med gott samvete säga att jag HATAR Oslo. Det är av en mycket enkel anledning, om Oslo inte funnits så kanske jag hade fått behållt min älskade Frida Schön här hemma i söderhamn.. I MISS YOU!

10. Vintern.



För sån är jag!

Kommentarer

  • schön säger:

    haha jag saknar dig med gos<333333

    2010-03-16 | 15:54:54

Kommentera inlägget här: