Slaviero

Onsdags party!

Kategori: Allmänt

Blev lite fest och lite tranan i går. En trevlig kväll, helt okej.
Började med förfest hos mig innan vi drog vidare till Bollnäs



Lite goa blåbärsdrinkar :)

  

Filippa, Sara och Moa



Karlar, Sofia och Elin

  

Min ledsna, trasiga lampa. Snacks och en snygg Sofia



Vi gick till bussen! Eller vissa gick iaf ;)



promenaaaaaad!

 

Vänta på bussen..



Sofia och Moa, på väg till Bollnäs



Toabild på Tranan :)



Kvällen skada stod Elin för. En saftig vurpa på väg från bussen till Tranan.


  

Snygga brudar på dansgolvet.

Vi härjade vidare tills klockan var halv två, då traskade vi i väg till Max och käkade och så kom lilla Frida och hämtade oss. Toppen snällt!

Puss och tack för en trevlig onsdags kväll.

(klicka på de små bilderna så blir de större)

Kommentarer

  • Frida säger:

    Du kan få köpa min lampa billigt, jag har en exakt likadan som jag förmodligen inte kommer att få plats med :)

    2010-03-11 | 16:39:18

Kommentera inlägget här: