Slaviero

True words!

Kategori: Allmänt


Här kommer 5 st sanningar om Lollo Slaviero (ja, det är alltså jag..)

1, Jag är sinnessjukt mörkrädd!

2, Jag hatar folk som kommer försent! Och ja, jag kommer också försent i bland, alltså hatar jag mig själv lite just då. Det är ju så sjukt irriterande när man står där med 28 kastruller och 37 formar (det brukar jag ju så ofta göra liksom..) med en massa god, varm mat i som kallnar för att gästhelvetet segar som sniglar i uppförsbacke. Stämmningen = sämst!

3, Jag tycker att potatismos är det ÄCKLIGASTE som finns! Och jag hatar när jag säger det och folk frågar då "men va, hemmagjord då?" Nej, det är gott för det är ju inte potatismos... ELLER VA?! JAAA KLART JAG HATAR DET MED! Hemmagjord eller pulver, spelar ingen roll, båda är lika vidriga!

4, När jag var liten trodde jag, på fullaste allvar, att Alfons Åberg hette Alfons sover... om jag var smart när jag var liten? Det har jag nog aldrig påstått..

5, Jag äter (väldigt ofta) majs direkt ur burken.



För sån är jag!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    MAAAAJS JAG VILL HA MAAAAAAAAJS

    2010-03-15 | 11:57:09

Kommentera inlägget här: