Slaviero

Hiss och Diss

Kategori: Allmänt

I dag är jag som värsta coola storbloggaren och gör en Hiss och Diss. Känner ni ballheten?! Sooo Lollo style! Eh.. eller.. ja..
 



HISS

- Jag hissar varma partyländer! Dit kan man fly när vädret här hemma liknar en stormig dag på antarktis.  



Jag och snygga b-rudar i cypern våren 2009.

- Lön! Jag hissar löööönen! FAN VAD GÖTT DET ÄR MED LÖÖÖÖN! Synd bara att den är så lätt att slösa bort.

- Sista hissen går till MIN MAMMA! En stor jävla hiss till henne (alltså, ingen sån vanlig hiss man åker i.. hon får plats i en normal stor) för hon har ordnat värsta mys och jäs helgen till henne och mig! Det bär nämligen av till stockholm med shopping, hotellfrukost, hästshowande och paaarty! Kommer bli grymt.



Jag och madre på en sten på Gotland. 2008


DISS

-
Börjar med en ganska given diss, nämligen, vinterhelvetet! USCH! när ska denna pina vara över? Allt med vintern är dissigt, snön, mörkret och den jävla helveteskylan! Ge mig sommar nuuuu, gärna nyss.

- Äckliga fjortistjejer! "orka dissa sig själv" kanske ni säger nu. Jag kontrar med ett vasst "ha ha ha... jättekul.."







Ni ser ju själva vad cool och världsvan jag var. Inte de minsta äckelfjortis här inte.. nej nej!

- Sista dissen går till..... waaaait for it.... Äcklig choklad! Finns det nått som är värre än när man tror att man ska få mumsa på en mumsig chokladbit och i stället stoppar punchchokladen from hell i sin trut?! Not so fun!


Det var allt för nu.
OVER AND OUT MINA KÄRA PÖLSOR!

Kommentarer

  • Josefine säger:

    Jag älskar din blogg, nästan lika mycket som jag älskar dig :D

    2010-11-26 | 17:57:35
    Bloggadress: http://chossej.blogg.se/

Kommentera inlägget här: