Slaviero

Sommaren 2010

Kategori: Allmänt

Sitter och tänker tillbaka på sommaren... Önskar jag kunde snabbspola förbi skitvintern och vips så var det maj 2011. Åh, tänk vad kalas det skulle vara.
Nu är jag ju olyckligt medveten om att detta är omöjligt.. Därför bjuder jag här på lite bilder som jag lyckats tagit med mobilkameran under sommaren 2010.


Viiiiisst att det där är sommar. Vi ser faktikst snön där bakom kanske ni säger nu. Och ni har helt rätt, detta är inte sommar utan kanske riktigt tidig vår.
Bilden på söta Mattias får iaf symbolisera den sjuka konsumtion av grillat som intogs under sommaren. 

 

Matilda och Zipper på parkeringen utanför flinken. De var söta och red med i någon "hästparad" som SHK ordnat.



Vi åkte kryssning och shoppade loss på taxfreen!



Var en helg i Sundsvall med Mats. Om ni undrar vad han och Johan pysslar med på bilden så saltar de en drake(med ett saltkar som johan så fint stal på en uteservering) 



En ny liten bebis så sitt första dagsljus <3 Så sööt!



Balkongfest hos Sara.



Rock Weekend kom till mohed!!

 

RW!



fortfarande RW! LilleKack och KT <3



RW. Tova och Ullaknulla



Vi satt på Sophies balkong och drack vin och pratade skit.



Linda köpte sig ett litet monster.

Självklart har jag gjort en massa annat tok under sommaren också, men det var inget mer som fastnade på mobilkameran ;)

Over and out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: