Slaviero

Roligt!

Kategori: Allmänt

Jag läser en hundblogg. Bloggen är dock inte skriven av en hund (detta vore iof ganska coolt) utan den är skriven OM en hund.

Hon som skriver bloggen heter Annika och hennes hund heter Morris. Jag läste ett inlägg och såg att Morris hade varit på besök hos veterinären. Därför skrev jag en lyckoönskning om att Morreman snart skulle bli frisk igen.
Lite senare när jag klickade in på min blogg såg jag denna kommentar:


Annika (& Morris)
om MIIIIIIIIH <3<3:
Ååååh, jag blir alldeles varm i hjärtat. Vad underbart det är att djur kan ge så mycket kärlek.

Tack för lyckönskningarna för Morreman. hihi. Det ser redan bättre ut idag. Föroppningsvis ser vi en trend. :-)



Jag tyckte det var jättekul att Annika tog sig tid att svara på min kommentar. Hon har ju ändå en ganska stor blogg, och min är fisliten :)
Läs hennes blogg här >> http://www.agria.se/blog/annika_hjertquist_blogg.nsf






Kommentarer


Kommentera inlägget här: