Slaviero

Hårfagert

Kategori: Allmänt

Ni vet när man läser en blogg som någon kändis eller "stor-bloggare" har skrivit och så helt plötsligt så har personen i fråga skrivit ett långt inlägg om vilka hårfärger han/hon har haft. Då tänker man liksom... Hallå? Vem bryr sig? Och hur många läser detta egentligen?


Ja, tydligen väääldigt många!

Så här kommer ett håååårigt inlägg ala Slaviero! Se och njuut!


  

Blond (eller nått i den stilen) var jag under några svaga år i mitt liv.

 

Ett mer eller mindre lyckat försök att vara rödhårig..



 

 

Bruuunt. I alla dessa slag. Mörkbrun, ljusbrun och fulbrun.
I nu läget är hårfärgen i stil med den som jag har på studetmössa bilden. Längden är nått mitt i mellan "mössbilden" och "dricka tre drinkar samtidigt, iförd blå klänning-bilden"

En gång var jag faktikst lilahårig och en gång  skulle håret bli rött men de blev rosa ist. Tyvärr (eller lyckligtvis kanske man ska säga) så har jag inga bilder på detta, men jag har ritat en fin bild som får illustrera i stället.


Om ni tycker att det rosa håret ser snett och konstigt ut så är det för att det fladdrar i vinden..

En kväll hade jag denna hårfärg också



Måste säga att det är en av mina mest lyckade.

Vad tycker ni?

Kommentarer

  • Lillan säger:

    Cruella var ju bäst!

    2011-05-19 | 14:11:29

Kommentera inlägget här: