Slaviero

Phone home?

Kategori: Allmänt

I dag hade jag egentligen en läkartid som (naturligtvis) blev inställd av okänd anledning och ombokad till på måndag.
Jag sitter i köket och pratar med mamma.

Jag: Jag blir så trött, bara för att det är fredag den 13:de i dag så fick jag inte gå till läkaren.. jag lovar dig!

Mamma: Ja...men tänk så här, OM du hade fått gått dit i dag då hade de säkert hittat en arg utomjording i din mage, som tuggade och bet!

Jag: Eh.. va? Men om jag går dit på måndag, då är den borta?

Mamma: Ja, såklart!



Ooookej!! 
Bra mage.... Bra utomjording.. ?


Kommentarer

  • GratisFilmFörAlla säger:

    Checka in bloggen med nya storfilmer varje dag!

    Det är helt gratis och allt du behöver göra är att trycka på play!

    2011-05-13 | 11:15:49
    Bloggadress: http://gratisfilmforalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här: