Slaviero

Hehehe

Kategori: Allmänt

I morse.

Anders: Alltså seriöst, jag hittar inte mina jeans. De är borta!

Jag: Borta? Har du letat ordentligt då?

Anders: JA, överallt. I flera dagar!

Jag: Har du letat i garderoben?

Anders: Ja, självklart!

Jag: I tvättkorgen?

Anders: Ja...

Jag: På torkställningen?

Anders: Men ja!! Överallt! De är helt borta!

Jag: Men hur kan de vara borta?

Anders: Men jag vet inte! Har ju letat i hela huset i flera dagar.

Jag: Men skärp dig, flytta på dig så ska jag leta åt dig. (Börjar rota runt i garderoben)

Anders: Men de finns inte där inne, jag letade ju där igen alldeles nyss.

30 sek senare.

Jag (Håller upp en galje med två par jeans på): Är det dom här du letat efter i hundra år?

Anders: ....ja....






Bra hjärtat. Mycket bra...

Kommentarer

  • Anders säger:

    Äsch! Jag hade letat där säkert fem gånger men den galgen var som puts väck. Du hade säkert gömt den nånstans ;)

    2011-11-29 | 10:27:30
    Bloggadress: http://huvudlaktarn.blogspot.com

Kommentera inlägget här: