Slaviero

Känn mitt hat!

Kategori: Allmänt

Det finns få saker här i livet som jag verkligen hatar, men det finns en grej (bortsett från IDIOTER som inte blinkar i rondeller) som verkligen får mitt hat att växa.
Det är Aftonbladets hemsida!

HERRE MIN JÄVLA GUD. Segare sida får man leta efter. Den går så långsamt att ladda upp att jag hinner gå på toa och kissa och sen sitta framför datorn och bli kissnödig IGEN innan helvetessidan laddat klart.

Här kommer även en lista med saker som är snabbare än Aftondraåthelvetebladet.se

1. En förlamad snigel i en uppförsbacke.
2. Att smälta en sten i en stekpanna.
3. En livstid.
4. Natten före julafton.
5. Målarfärg som torkar.
6. Jag, på bilden nedanför.


7. Väntetiden på jouren på sjukhuset.
8. Att krypa baklänges från söderala till en kiosk i umeå och köpa tidningen i pappersform och sedan ta sig hem genom att använda sig av principen "två steg fram och ett steg tillbaka"
9. Allt.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: