Slaviero

Vad listigt!

Kategori: Allmänt

En liten lista, det är ju alltid festligt!



Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
Jag har två st nyckelknippor, på den ena samsas bilnyckel, tanklocksnyckel, hemnyckel och nyckel hem till Anders. På nyckelknippa nr två finner du jobbnyckel, tvättstugenyckel, förrådsnyckel och små pluppnycklar till tvättcylindern.


Vilken svordom använder du mest?

Jag svär inte....så ofta..


Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
detta beror ju såklart på när jag börjar jobba...Vanligtvis 6 eller 7.


Hur många resväskor äger du?
1

Använder du flip flops även när det är kallt ute?
Ja, fast bara när det är minusgrader.

Var köper du dina matvaror ifrån?
Oftast från en affär, men i bland även i trånga gränder. Det inträffar oftast i slutet på månaden.


Har någon av dina vänner barn?
De flesta av mina vänner ÄR barn..


Kan du vissla?
Jajjemen!

Vem var den senaste som ringde dig?
Det var min faaaar!

Vilken är din favoritattraktion på ett nöjesfält?

Baren

Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
Det tror jag! Alla brukar väl skvallra om kändisar?

Hur stort är ditt närmsta köpcentrum?

I kvm? Det har jag ingen aning om, kan uppskatta att det kanske är ca 200 stora steg på längden och kanske 400 på bredden. Men det beror ju helt på hur långa kliv man har.

Hur många syskon har du?
Ett, vad jag vet. Hoppas att jag har ett till, som är fruktansvärt rik...och döende. Heh!

Är du blyg inför det motsatta könet?
Aah, livrädd.

Äger du några band-t-shirts?

Nä.. ELLER JO en rolling stones tischa. Och en men de dära pistolkillarna...ni vet.

När flög du senast?
Från malmö i sommras.

Hur många stolar står runt ditt köksbord?
4


Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
Har såna fräna piercingar i öronen och en liten fjöstatto på benet.. kan tänka mig att utöka tattueringssamlingen men personligen så tycker jag att piercingar är ugly! på alla! Sorry mina piercefriends.

Kan du kasta macka?
I sopkorgen? Det tror jag nog att jag ska klara av. Så länge jag nu inte måste slänga den i Anders sopkorg, den är nämligen gömd bakom en lucka med ett sånt förbannnat barnlås, helt jävla omöjligt att öppna.


Vad har du för väder?
Vet inte, ska kolla facebook.

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
De måste vara som Anders. Fast skulle dock vilja lägga till förmågan att kunna stänga toalettlocket.

Har du någonsin blivit attraherad av en oattraktiv?

Så här i efterhand.... kanske

När sov du senast på golvet?
Räknas tältbotten som golv? Fast man har en madrass på det?



Gillar du din boendesituation?
På sätt och vis.. klura på den ni!

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Helt 24, per dygn.


Äter du frukost dagligen?

Det är mitt mål i livet iaf.

Är dina dagar fullbokade och stressiga?

I bland ja! I bland nej! Oftast ja, oftast kul!

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Ja, är det inte minst 398 kalorier i produkten så vill jag inte ha den.

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?

Ja tyker at de e jete vicktigt at kuna stavva rät. Å at inte särr skrivva saker.


Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Vakten på krogen... den jäveln!

Vad var det senaste du åt?
Daim

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
De hade en varsin lista som de skrev upp olika namnförslag på, sen jämnförde de och enades om de fulaste.

Vad säger du till dig själv när allt blir svårt?
Jag pratar sällan högt med mig själv, men kan ju hända ( händer alltid) att jag säger åt mig själv att ringa pappa.  

Sover du på sida, mage eller rygg?
På Anders mage..

Om  någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
Om de var Anders så skulle jag bli glad, iaf om vi skulle på nått dyrt ställe. Om de var någon annan så skulle jag först fråga dejtutbjudaren om vi skulle på nått dyrt ställe, säger han nej får han dissen men säger han att vi ska det så skulle jag glatt tacka ja och sen ringa och fråga om Anders också ville följa med.  


Vad är du allergisk mot?

Manchester..

Kommentarer

  • frida säger:

    hahaha åå saknar dig älsklingsploppmongo!!

    2011-10-14 | 00:17:50
  • IDA säger:

    "Vilken är din favoritattraktion på ett nöjesfält?

    Baren" - hahaha MIN MED!



    "Hur många syskon har du?

    Ett, vad jag vet. Hoppas att jag har ett till, som är fruktansvärt rik...och döende. Heh!" - HAHAHA



    "Hur valde dina föräldrar ditt namn?

    De hade en varsin lista som de skrev upp olika namnförslag på, sen jämnförde de och enades om de fulaste." - HAHAHAHAHAHA :'D

    2011-10-15 | 22:22:21
    Bloggadress: http://bad-ass.se

Kommentera inlägget här: