Slaviero

Vad listigt!

Kategori: Allmänt

Åhh, bloggtorka....

Tjuvade denna lista härifrån

Vilken svordom använder du mest?

- Jag svär ju aldrig! *Guds bästa barn* 

Äger du en iPod?

- Nä..

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?

- Kl 06.00 på vardagar. Byta liv?  

Hur många resväskor äger du?

- 2 st. Båda är rosa.  

Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?

- En vän! Vinlådan tar slut så fort om jag måste dela den med en hel familj! 

När var senast någon stötte på dig?

- Åh, den klassiska regeln, det är fler killar som stöter på en när man är i ett förhållande än när man är singel. Men det spelar det inte så stor roll, den enda som stöter på mig nu som får napp är min fina sambo. Han behöver dock inte anstränga sig så mycket /lättfotadtjej_90

Vad åt du till middag senast?

- Makaroner och köttbullar. Heej kolhydrater, ni kan få bo runt min midja! 

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?

- Utan tvekan!  

Vilket riktnummer befinner du dig i?

- 0270 

Är du blyg inför det motsatta könet?

- Åh, ni vet när nån snygg kille pratar med en och man blir alldeles röd i ansiktet, man stammar och tittar ner i marken. Man blir alldeles varm och vrider på sig samtidigt som man skrapar med fote i gruset på backen. 

Exakt så blir jag, fast tvärtom.  

Vilken film kan du alla replikerna till?

- Jag tycker inte om film. Japp, den enda människan på jorden som inte gillar att titta på film, det är jag det!   

Pratar du några andra språk?

- Engelska och så håller jag på och lär mig rövarspråket också. Fast jag envisas med att kalla det sjörövarspråk. Eller....var det tvärtom? Åh, måste nog lära mig "språkets" namn först..  

Diskar du din egen disk?

- Nä, min mamma gör det, hon städar och tvättar åt mig också. Jag har navelsträngen i en ryggsäck som jag aldrig tar av mig.

Så ja, jag diskar min egen disk.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?

- Jag tycker Anders kan betala för alla dejter. Som han och jag går på alltså, era egna får ni betala för själv.  

Vad har du med dig in på bion?

- Frågan är väl egentigen vad jag har med mig UT från bion! 

Har du en blogg?

- Här kör vi en tävlig där alla kan vara med och gissa. Alternativen är JA eller NEJ. Man kan vinna en elektrisk flugsmälla.  

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?

- Han ska vara Andersig.  

När sov du senast på golvet?

- Det har faktiskt bara hänt en enda gång. Det var det värsta jag gjort i hela mitt liv! /Prinsessan på ärten

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?

- 72...i sträck.  

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?

- ja jag tyker at de kan varra vicktigt så folk fatter va man skrivver å så.  

Vad var det senaste du åt?

- Macka.  

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?

- Om jag fick bra betalt så...visst! 

Tycker du om att krama folk?

- Japp, om de inte är lortiga, eller äckliga, eller feta, eller fattiga, eller för rika, eller dumma. Om de inte röker, om de inte har manchester på sig, om de inte är svettiga eller för korta, eller för långa, eller för smala, eller om de har fettigt hår. Annars, fritt fram ju! 

Äger du en digitalkamera?

- Som att jag skulle skriva det här! Kommer ju folk lätt bryta sig in och ta´n! De fatter man ju!.

 Vad är du allergisk mot?

Bakterier... 

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?

- Född AV motsatt kön? Obehagligt....

 

 

Kommentarer

  • Helena säger:

    Hahaha! :-D Saaaknar dig! Tur att du bloggar igen i af! ;-)

    2012-07-09 | 07:26:35
  • IDA säger:

    Jag tycker inte heller om film!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    Ps. HAHAHAHA (till resten, spec kramfrågan (håller med...))

    2012-07-23 | 12:53:41
    Bloggadress: http://bad-ass.se

Kommentera inlägget här: