Slaviero

Jag listar

Kategori: Allmänt

Snodde denna lista från detta geni ---> Hanapee
 
 

Nämn något som gjorde dig glad igår!

Min söta lilla pluppsambo gör mig glad varje dag. I går kom jag hem till lagad mat och gosiga pussar, och det är ju aldrig fel.

 

Vad gjorde du kl 08 i morse?

Brummade från preem ner till stallet och mockade hästbajs. 

 

Vad gjorde du för 15 min sedan?

Pratade i telefon. 

 

Det sista du sa högt?

Åh, herrejösses! (Högt för mig själv)
Det är oftast det jag säger efter jag pratat med puckade nötter på telefon. 

 

Det senaste någon sa till dig:

Förmodligen nått puckat. I telefonen...... Åh, herrejösses! 

 

Vad har du druckit idag?

Hallon och blåbärs smoothie och te. 

 

Vad var det senaste du åt?

En  satsumas. 

 

Vad var det senaste du köpte?

Bensin till den otacksamma biljäveln. (Som förmodligen inte kommer att starta sen i dag efter detta uttalande....karma) 

 

Drömmer du mardrömmar?

I natt drömde jag att jag och Sara åt knark ur en fryspåse.... vet inte vad den drömmen är för genre. 

 

Vad ser du om du tittar till höger?

Ett block och en tom temugg. 

 

Vad gör dig glad just nu?

Presenter! Bring it on!  

 

Vad ska du göra härnäst?

Äta en kaka tror jag. Gött va?! 

 

Kläder just nu?

Fula chinos, en ful tjock tröja och fina vita converse

 

Vad är viktigast för dig?

Att jag och alla som jag tycker om ska få må bra och vara frisk i ett helt långt liv. Och nässpray! Det är viktigt.

 

Är du kittlig?

När jag har lust. 

 

Snarkar du?

Nej! Det gör jag inte. Fast Anders säger att jag gör det...men det är ljug! 

 

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: