Slaviero

Gud, dra åt helvete!

Kategori: Allmänt

Fuck helvete och piss! Tre mycket bra ord som kommer att passa fint i hop med detta trevliga inlägg.

Jag har en vattenskadad lägenhet.. Mmm, liiid med mig.
På måndag flyttar jag ut ur min nuvarade  lägenhet (den med vattenskadan) och flyttar några hus bort. Där i min "nya" lägenhet ska jag bo i 3-5 veckor.. Att den "nya" lägenheten är en ENORM 3:a gör inte direkt saken bättre.

Här kommer en lista med saker som suger med den "nya" lägenheten

1, Den är tom

2, Den är ful

3, Den är omysig

4, Jag känner mig redan ensam i min mysiga 2:a.. Tänk då hur det kommer att bli i den stor, omöblera 3:a.

5, Det ekar

6, Det finns inget badkarl

Det som dock känns lite positivt är att när jag får flytta tillbaka till min gosiga lägenhet så har jag fått ett alldeles nytt badrum :)
Lääängtar!




Och att den "nya" lägenheten har en walk in garderob och världens största balkong är ju inte fy skam det heller..

Nu tänker jag alltså tvinga alla mina vänner att mass hälsa på mig i min JÄTTElägenhet så jag slipper dö av tråkighet eller mörkrädsla (oklar om det ens är ett ord, men whatever). Ni har helt enkelt inget val.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: