Slaviero

Helgen

Kategori: Allmänt

Blä, måndag igen, tiden går så jävla fort.. Värdelöst!

Har iaf haft en riktigt bra helg, har lyckats med att hålla humöret uppe och vart ganska glad. Det känns skönt.
På fredagen blev det lite pizza och vin med grannen och Sara, de drog på krogen men jag hade varken ork eller lust, stannade hemma och gick och la mig vid halv ett tiden.

Klev upp tidigt på lördag morgon för att släppa ut hästar. Gick ganska snabbt och smidigt så efter det hämtade jag och Sophie upp Sara och fettade sen lite på donken. På kvällen var jag bjuden på kräftskiva hos Joann så jag åkte dit och umgicks, supertrevligt och smarrigt med kräftor!
Vi drog sedan vidare till Carros stuga, där var vi rätt länge och myste och pratade skit, vid halv tolv tiden så for vi in till krogen, köade i tvåhundra år och skakade sen stjärt inne på olles :) Trevligt.

Tack bruds och grabbs för en trevlig helg! ILOVEYOU <3 :)

Ser ut som att min tunga är en fet underläpp ;) Heeett! hihi!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: