Slaviero

Lördag

Kategori: Allmänt


Lördagen började riktigt tidigt. Klev upp och släppte ut hästar, gjorde klart i stallet och var hemma igen vid tio tiden.
Sov en stund tills klockan var tolv och efter det låg jag i soffan och väntade på att jag och Elin skulle åka och hälsa på stackars nyopererade Catrine. Vi var hos henne i ljusne en stund och sen for vi hem igen. Då hämtade jag och Elin upp Sara och vi for till E-center och handlade lite mumsigt mojs.

Vi fortsatte sen kvällen hemma hos mig med vin, ost och kex och en massa skitsnack.
Vid ca tio så plockade vi i hop lite  badkläder och grejs och så åkte vi till Mats och Poppe för att bada lite i badtunnan. Grymt trevligt hade vi.
Efter en massa bad, babbel och vindrickande så blev det filmkik, jag somnade och minns inte ens vad filmen hette :) Haha, men hade väldigt mysigt och trevligt. Tack och puss för det :)

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: