Slaviero

Lördag

Kategori: Allmänt

Upp och hoppa på lördag morgon!
Duschade, fixade och åt lite frukost innan Catrine kom och hämtade mig för en shopping dag i Valbo.



Inte helt oväntat så var det Catrine som körde.



Jag var utrustad med glajjor och Eriks skjorta.

  

Catrine provade, och provade och provade.



Efter 72 varv på Ikea och 253 vändor inne i alla affärer så mumsade vi lite donk innan vi for hem igen.
Bilder (jag vet, ni är sjukt nyfikna) på allt som inhandlades kommer snart



Jag åkte hem till mor och far för att länsa deras kylskåp och pussa lite på Matta :)
På kvällen kom Sara och hämtade mig och vi for till donken för att dricka lite kaffe och skvallra lite med Frida.
Jag lämnade självklart kameran hemma och MoP...
Efter donkenbesöket så hängde jag och Sara hemma hos mig i soffan, tills det var dags för att sova.

Tackar alla söta för en väldigt gosig lördag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: