Slaviero

Plötsligt händer det

Kategori: Allmänt

Nu har jag tjatat sen i torsdags att jag måste städa.. och äntligen! I går fick jag städryck och skurade lägenheten.

Så här vackert blev det.



Köket! Fönstret ser lite ledset ut utan min söta lampa... men snart är det fixat :)





El vardagsrummo. Min nya vita fåtölj är fortfarande vit, vilket är ett litet mirakel.


Mina söta päron var ju hos mig förra helgen och pappa skruvade då upp min nya fina tavellist



Så här gosigt blev det :) Lilla Frida och jag. Har en massa annat tjaffs som också ska upp på väggarna. Men har inte orkat ta tag i det än (läs: Tvingat min stackars far att komma hit och fixa det)

Kommentarer

  • Ida säger:

    Hehe det kanske skulle kunna ordnas. Men det blir nog ruskigt dyrt ;)

    2010-03-16 | 11:51:09
    Bloggadress: http://crashcourse.blogg.se/

Kommentera inlägget här: