Slaviero

Samtal med Ville

Kategori: Allmänt

Hade ett litet snack med Ville, våran jobb-sköldpadda.


Jag: Nä men tjena Ville

Ville: Hej där Lollo

Jag: Här ligger du och solar ser jag

Ville: Ja, här ligger jag och har det bra

Jag: Jag ser, jag ser. Men varför har du ätit upp så många av dina fiskvänner?

Ville: Nu förstår jag inte...?

Jag: Men.. det fattas ju flera stycken?!

Ville: Ehh, haha.. öh göööööör det? eh det har jag inte märkt..

Jag: Jag har ju sett när du har jagat dem..

Ville: Öh, alltså... Jag.. eh.. hehe.

Jag: Det fattas ju säkert 5 st... minst!

Ville: Ehh.. fast jag har ju läst att...eh..typ fiskar kan kliva ur akvariet när de får långtråkigt.

Jag: Har du läst det?

Ville: Ja..

Jag: Kliva ur akvariet alltså?

Ville: Ja, alltså googla det om du inte tror på mig!

Jag: Ja, det tänker jag. Jag går och gör det nu!

Ville: Behöver du låna min laptop eller?

Jag: Nä, det är lugnt tar min egen dator. 

Ville: Okej, ja tja då!




Ville

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hahaha. En äkta Lollo (- Schulman) hahaha ;)

    2010-03-04 | 10:38:36
  • Helena säger:

    Haha, du förgyller min dag som vanligt! :) Men vad tråkigt i stallet idag då utan dig... Puss

    2010-03-04 | 16:55:40

Kommentera inlägget här: