Slaviero

Till mina älsklingar <3

Kategori: Allmänt


Snart ska jag bege mig till stallet. Tycker så himla mycket om att vara där hos mina gosiga hästar, dom blir lite som tröst och som ett stöd när saker och ting känns lite tungt. Har en sån period just nu och det är verkligen inte kul.
Längtar så fruktansvärt mycket efter sommar, jag vill att tiden ska gå fort nu, bort i från det som känns jobbigt..



 
 
    

Underbara Nils och Zipper <3
(klicka på bilderna så blir det större)


Ha det så bra alla!
PUSS!

Kommentarer

  • Fia säger:

    Bra bäbis! Jag saknar dig och djuren! Ska vi ta en sväng nån dag? <3

    2010-03-03 | 10:24:06
    Bloggadress: http://lagfesten.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Så härligt att du inte låter allt annat gå före och att du tar dig tid och njuter av dina djur!

    2010-03-03 | 10:30:11

Kommentera inlägget här: