Slaviero

Dag 5 - Min dag

Kategori: Allmänt

Eftersom att vardagar är ganska tråkigt så tänkte jag att jag skulle skriva lite om min lördag i stället :)


Klockan ringde 07.00. Upp för att släppa ut hästar. Madde kom och hämtade mig strax innan åtta. Var i stallet ett tag, plockade ut alla hästar och kikade lite på Madde när hon hopptränade lite för Jessica. Runt 11 någon gång var jag hemma igen. Hoppade i lite myskläder och bäddade ner mig i soffan för att tina upp lite. Somnade och vaknade igen vid 14 tiden. Då glodde jag vidare på tv tills Tova tyckte att vi skulle mumsa tacos.
Jag duschade och fixade mig lite innan Tovan hämtade mig så vi kunde handla lite på ica.
Sara, jag, Sophie och Tova fettade tacos och sen kom Annelie och joinade. Vi kollade på film, pratade MASSA skit, skrattade, pratade mer skit, skrattade ännu mer och moffade i oss chips och choklad. En mycket lyckad kväll måste jag säga! :)

Gose Zipper får pryda dagens "dagens" :) <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: