Slaviero

Dag 6 - Mina favoritklädesplagg

Kategori: Allmänt

Jag är en sån kallad periodare. Jag gillar olika kläder olika mycket vid olika tillfällen ;) Här ser ni iaf några ständiga favoriter.

Jag älskar min kavaj och mina "halv"lackleggins.



Den vita blusen som jag har på mig på denna bild, är typ det bästa jag äger! Dock har jag slarvat bort den någonstans... :( Är väldigt arg på mig själv för det!



På denna bild har jag på min mina bästaste jeansshorts och en kort svart jacka som jag gillar tokmycket!
Superbraiga sommarkläder! 

 

Denna blommiga klänningen HATADE jag huuur länge som helst. Tills mina brudar tvingade mig att ha den några gånger och nu är det faktiskt en favorit! :)



 

 


Denna kavaj är också ett klädesplagg jag använder mycket. Giller även min nya randiga tröja. Den grå mysdressen lever jag i när jag är hemma och myser. Så himla gooo!


Så nu har ni sett några av mina favoriter. Jag har säkert 100 st till men kände att detta skulle kunna bli ett evighetsinlägg om jag inte lugnar mig nu ;) Dyker kanske upp ett favoritplagg här i bloggen lite då och då i framtiden.

Over and out

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: