Slaviero

Vad hände?

Kategori: Allmänt

Vet inte vad som händer riktigt, tror jag börjar bli gammal. Häromdagen berättade jag samma saker för Frida minst 20 ggr, och hade absolut inget minne om att jag nyss sagt exakt precis samma sak.
I går var jag på ICA och köpte tulpaner.. ja ni hör ju. Men det västa var att jag också köpte godis som jag sen under kvällen GLÖMDE BORT att äta upp..

Till detta hör också att jag som liten förundrades hur människor kunde SPARA godis och inte moffa i sig allt på en gång. Men tydligen så gör inte folk de, utan de blir gamla och glömmer bort det stackars godiset..


Nä ska det vara såhär, då vill jag minsann inte vara med nå mer!

 

Kommentarer

  • Sannie säger:

    Ha en awesome fredag va ja :D

    2011-03-11 | 13:38:45
    Bloggadress: http://sannie.blogg.se/
  • Kristin säger:

    he he - GAMLA TANT!!!

    2011-03-17 | 20:16:47

Kommentera inlägget här: