Slaviero

Listigt!

Kategori: Allmänt

Snodde denna lista av DENNA coola bloggerska!










Vad är den äckligaste mat du vet?

Potatismos, fisk och äppelpaj


Vad ångrar du i livet (om något)?

Jag tror inte jag har gjort nått jag direkt ångrar, kanske att jag i mina yngre dar pratat skit om fel person eller nått liknande. Nu för tiden brukar jag bara ångra mig när jag äter för mkt eller när jag grälar på min man..


Vad är det sjukaste rykte du hört om dig själv?

Att jag och Sara skulle vart ett lesbiskt par. Det stämmer ju verkligen INTE, jag menar, jag skulle aldrig vilja vara tillsammans med någon som diskar så dåligt som Sara gör!

Vad kommer du ha för klädsel i höst och vinter?

Svårt att svara på.. Kläder som jag därimot INTE kommer att ha är nog: Mankini, prasselbyxor, magtröjor och manchester. 


Vilket är ditt dyraste klädesplagg?

Min klänning som jag tog studenten i :) DEN ÄR SÅ FIIIIN!


Har du någon oanad talang?

Jag är trefaldig sm-vinnare i surmunstävligen. Det ni!



Vad gjorde du i helgen?
Int mkt, saknade min man och hånade mammas engelskauttal.. typ.  



Vad är dina fem viktigaste 2dos den här veckan?

1: Gå på systemet
2: Gå på Kicks
3: Gå på Lindex
4: Gå på JC
5: Raka benen

Vad har du på dig just nu?

Trasiga, svarta jeans, Rolling stones t-shirt, en svart kofta och blåa converse.



Senaste låt du lyssnade på?

Nån svänging som spelades på radion..


Vilken klädstil tycker du är hetast på män?

Åh, shit! Jag vet en klädstil som är så jävla snygg, vänta nu...vad heter den...hm... NÄCK! Just ja, så heter den.  


Och fulast?
MAN-FUCKING-CHESTER!!!!!!!!

Vem saknar du?

Mi boyfriendo Anderso!

(Spanska och betyder: Anders, min karljävel)

 





Om du fick en enda önskan uppfylld vad skulle du önska?

Att jag + alla jag tycker om blir rika och förevigt friska! Ni andra som får fortsätta att vara fattiga och hostiga, ni kan ju undra vad ni har gjort för fel här i livet.. Skål!



Vilka tre personer inspirerar dig mest?

Mamma, min mor och morsan

Bästa filmen nånsin?
Svårt att välja, det finns ju så många bra hemmafilmer på mig..!


Bästa boken nånsin?

Dassboken!


Vilka tidningar läser du?

Ridsport 

Vad önskar du att du var bättre på?
Coola saker, typ köra fort och se ball ut när jag cyklar kanske..


Är du religiös?

Är ju liksom tillsammans med Jesus... I SAY NO MORE!


Vad är din största rädsla?

Att förlora någon som står min nära


Vad är det elakaste någon sagt till dig?
"Vilka korta ögonfransar, har du klippt av dem?"  Ehh...ja, självklart... Eller kanske "MEN HERREGUD VAD HAR DU GJORT MED DIN PANNA?!"  Ehh, satt upp luggen så den syns? 

Vilka personer betyder mest i ditt liv?
Min familj, min pojkvän och ALLA MINA FINA VÄNNER!

Om du får barn vad ska du döpa dom till?
Gärna nått roligt, så man får skratta varje gång man ropar på idioterna... kanske Knurt eller nått annat skitfult.



Om du fick köpa vilken bil som helst – vilken?
Eftersom att Anders inte har nått körkort (Haha, jag veeet) så fattar inte han riktigt vad som är de viktigaste att tänka på när man köper en bil. Han tycker tex att det är praktiskt om bilen är liten så det är lätt att hitta parkeringsplats och att den ska dra så lite bensin som möjligt. HAHA, kul eller hur?! Jag menar, alla fattar ju att det viktigste är ju hur man ser ut i en bil, man vill ju vara så cool som, möjligt = omöjligt i en liten fjantpluttbil!





Hörs hej!

Kommentarer

  • Alexandra säger:

    "Har du någon oanad talang?

    Jag är trefaldig sm-vinnare i surmunstävligen. Det ni!"



    OH YES YOU ARE ;)



    2011-09-12 | 23:35:48
    Bloggadress: http://alexandraekstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här: