Slaviero

Världens gnälligaste!

Kategori: Allmänt

Det är himla bra att vara tillsammans med Anders alltså, just därför att jag får så himla mkt kul att blogga om då :) (Och lite för att han är söt och snäll och så...)

Här får ni ta del av en myskväll hemma hos Anders i soffan:

Jag: Aaaaanders! Jag är rastlöööös!

Anders: Men tyst nu, vi myser ju.

Jag (supergnälligt): Meeeen baaaaaah! Du säger aldrig nått snällt till mig...

Anders: Öh, va?! Det gör jag ju visst det!

Jag: Jaa, det gör du.... Meeeen inte så ofta! (gnäll gnäll gnäll)

Anders: Hallå, det gör jag ju JÄMT!

Jag: Jaaaa, det gör du ju faktiskt. Men bara när jag säger åt dig..

Anders: Nä, sluta! Nu hittar du på!

Jag: Ja, det gör jag....




Sällan jag ljuger och hittar på saker bara för att jag har tråkigt.. Känns som att Anders börjat genomskåda det nu.. Typiskt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: