Slaviero

Drömmar om en ballerina....eller sju.

Kategori: Allmänt

Tjena mooors!

Sprang i går igen... ångrade mig då, ångrar mig fortfarande. Min arma lilla kropp!
Det mest ironiska var att det låg en liten kakburk och lockade på mig efter vägen. Min fråga är nu, vem av er var det? Vem var det som la ut kakburken?!
Det enda jag kunde tänka på resten av kvällen var vaniljdrömmar och ballerinakakor.....ååhhh...NEJ FOKUS NU LOLLO!! Morötter är gott det med....

Åh, vem försöker jag lura? Morötter är ju faktiskt svinäckligt och inte ett dugg likt en ballerinakaka som är fylld med choklad och kärlek och livglädje....åååååååhhh!

LÄGG AV SA JAG!

Så här blev det nu, för att nån dum liten människa lämnade sin kakburk i skogen! Nedskräpning är inte endas onyttigt för naturen! HÖR DU VAD JAG SÄGER!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: