Slaviero

Klassisk myskväll i casa del Jansson/Slaviero

Kategori: Allmänt

Fotbolls VM (eller är det EM eller KM eller nån annan bokstav före M?!?) stundar. Mannen i huset vill gärna titta på allt som rör just det.
Jag vill titta på allt annat förutom det..

Myskväll i soffan:

Fotboll (eller vilken sport som helst faktiskt) på TV.

Jag: Men åååh, MÅSTE vi kolla på det här?

Anders: Ja, men finns det nått annat som du hellre vill se då?

Jag: Neeeej, men vad som helst duger...

Anders: Lägg av, jag vill kolla!

Jag: (lägger mig på rygg och åmar runt) Meeeeeeeeen....åååhh!

Anders: Kan du inte bara vara tyst två sekunder?

Jag: (kryper så tätt intill Anders som jag bara kan) Anders? Anders? Anders? Anders? Anders? Anders?

Anders: Ja! Vad vill du?!

Jag: Krama mig!

Anders: Suck!

(Jag får en kram)

Jag: Anders? Anders? Anders? Anders? Anders? Anders? Anders? Anders? Anders? ANDERS? ANDERS?

Anders: MEN JA! VAD ÄR DET?!

Jag: En puss också?

(jag får en puss, något motvilligt kan jag ändå tycka..)

Jag: (sätter mig nära nära nära Anders aniskte och STIRRAR)

Anders: Ah, varför gör du sådär? Lägg av!

Jag: (Knäpptyst, sirrar ännu lite närmre)

Anders: MEN PSYKO! Kan jag inte få titta lite utan att du ska dryga ihjäl mig?!

Jag: (Fortsätter mitt stirrande men lägger även till att peta honom upprepande gånger på kinden)

Anders: MEEEEN!!!!! DET HÄR GICK JAG INTE MED PÅ NÄR VI BÖRJADE TRÄFFAS!! DU DRIVER MIG TILL VANSINNE! VAD VILL DU EGENTLIGEN?!?!?!!?!?!?!?!

Jag: En kram?

Anders: AAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH! VANSINNE, DU DRIVER MIG TILL VANSINNEEEEEEEE!!!!

Jag: Hehe..... (börjar om med hela konversationen från börjar igen)


Kommentarer

  • Helena säger:

    Haha, låter precis som här!! Fast fotbollen är ju kul, där har du missat något. Däremot skulle fifa-spelet gärna få gå sönder lite. Det får mycket mer uppmärksamhet än vad jag får... ;-)

    2012-06-11 | 23:28:48

Kommentera inlägget här: