Slaviero

Låt oss rimma!

Kategori: Allmänt

Jag kände för att spexa till mina statusuppdateringar på facebook, och vad är med spexigt än att rimma?!
I en hel vecka ska jag rimma tänkte jag, jag började på söndag kväll, och detta är vad jag lyckats med än så länge.
 
Hej och hå, ludentå. Nu ska jag sova, det vill jag lova. 
Ska sussa hela natten lång, bredvid en snygging i kalsong!
 
Blev en afton med fix och städ, nu kryper jag ner i soffan under min pläd. 
Snart ska jag hämta en bit kladdig kaka, om sambon är snäll kan han också få smaka. Sen ska vi nog sova ett slag, och ladda inför en morgondag!
 
Är med grabbarna och kollar fotboll, men vad som händer spelar mig ingen roll. 
Gäspar, somnar till och håller på, lär ju få reda på vem som vinner sen ändå.
 
 
Vad tycks? Rätt så spexelispexigt va?
 
 
 

Kommentarer

  • Helena säger:

    Du är inte dålig du! Men måste jag också rimma nu? Vill ju bara berömma dig. Och även höra om du vill dricka vin med mig. På lördag var det väl vi sa? Det tycker i af jag skulle passa toppenbra!

    2012-10-18 | 22:32:03

Kommentera inlägget här: