Slaviero

Hoho? Äre nån där?

Kategori: Allmänt

Hej alla amöbor! 
Kors i taket, nu blommar löken, nu är det kokta fläsket stekt och nu har nog iallafall helvetet frusit till is. För här, gott folk, kommer ett blogginlägg från er bästa bloggare. Från mig såklart! Hurra! 
 
I dag har det varit en konstig dag, en bra dag, en glad dag, men ändå en konstig dag. I dag har jag nämlingen jobbat min sista dag på Homeopathuset. I fyra år har jag varit där och jag är så oerhört tacksam för den jobbmöjligheten jag fått. Men nu är det dags att göra nått annat, nu ska jag alltså börja plugga igen. KUL! Ska läsa på CFL en termin och läsa lite ämnen som jag missade (läs: sov mig igenom) när jag gick på gymnasiet. 
 
Så nu har jag också bestämt mig för att återuppta bloggen.....ja jag vet att ni inte riktigt tror på mig, men ni kan väl ge mig en chans? 
 
,
 
Vi hörs. Hoppas jag?! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: