Slaviero

Lysande!

Kategori: Allmänt

Jag kikar ut genom köksfönstret och ser att baklyset på cykeln lyser.
 
Jag: Älskling, har du tänt lyset på min cykeln?
Anders: Nä...det funkar ju inte. 
Jag: Jooo, det lyser ju. 
Anders: Kanske har varit glappt och och hoppat i gång igen i dag när jag cyklade? 
Jag: Ja kanske. Men kan du gå ut och släcka det? 
Anders: Jag? Varför kan inte du gå ut och släcka det då? 
Jag: Jag vågar inte...
Anders: Haha va? Varför inte?
Jag: Ja, men tänk om det är en mördare som tänt det!
Anders: Ja. jättetroligt. En mördare som tänt baklyset på din cykel. Det var det elakaste och värsta han kunde hitta på.... 
 
 
 
Ja....man kan ju aldrig vara helt säker.
 
 
 
 
Ps: Anders släckte lampan....Ds
 
 

Kommentarer

  • Helena säger:

    Hahaha! Ja, man ska vara försiktig! ;-)
    Jag vaknade av en hööög smäll igår natt och väckte Ted som konstigt nog inte vaknade.
    Jag var helt säker på att nån var inne i lägenheten (även det en mördare såklart). Talade tydligt om för Ted att det verkligen var allvar.
    Han gick (tvingades) upp och det var visst en tidning som kommit i brevinkastet...
    Ska klä in hela brevinkastet i nosludd nu så man slipper få dödspanik mitt i natten för att brevbärarjäkeln inte kan slänga in tidningen lite försiktigt!

    Saknar dig! Men det är ju toppen att du börjat blogga igen i af! <3

    2013-08-17 | 00:14:44

Kommentera inlägget här: