Slaviero

Dag 3 - Min bästa vän

Kategori: Allmänt

Jag tänkte göra om denna lite, och istället döpa den till mina bästa vänner, jag menar, det känns ju dumt att bara favorisera en person så här innan jul och allt.

Utan inbördesordning:


CATRINE STÅHL



Jag och Catta lärde känna varandra i början på gymnasiet. Hon är sjukt rolig att vara med och riktigt snygga att se på. En riktigt underbar vän! <3



FRIDA SCHÖN



Frida är också en person som jag lärde känna i början på gymnasiet. Denna brud är helt insane! Och jävlar i min lilla låda vad jag älskar henne. Finns nog ingen annan som är så lik mig som du är. Frida bor just nu i (jävla helvetes) Norge. Går inte en enda dag utan att jag saknar denna pingla <3


SARA HEDBERG



Haha, detta är den enda bilden jag kunde hitta på mig och Sara tillsammans. Väldigt charmig... haha. Jag och Sara träffades när vi var små. Hon är den största anledningen till att jag började med hästar. Thanks for that my darling! (DIE. From my father) Du är så underbart knäpp och dryg. Jag älskar dig mig kära vän!


FRIDA LINDBERG



Jag och Frida är kusiner så vi har alltså känt varandra hela livet. Frida är så himla gosig och awesome att vara med. Ingen annan kan skratta så mkt som vi gör när vi är tillsammans. Du är internskämtenas kvinna. AND I LOVE IT! <3


Jag har så himla många goa och underbara vänner! Vet inte vad jag skulle göra utan er <3 I LOVE YOU ALL!

  

  

 

                      



  

 



  

  



<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

  • schön säger:

    åh jag älskar dig gumman<3<3<3

    2010-12-25 | 11:13:01
  • Fia säger:

    Hahaha! Varsifrån är bilden på oss?!

    <3

    2010-12-29 | 11:01:20
    Bloggadress: http://moondaytosunday.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Du är så fin vännen!

    2011-01-03 | 23:56:36
  • Pettersson säger:

    Love u tooo... även om ja inte va me på nån bild..

    2011-01-06 | 22:51:15
    Bloggadress: http://insidepettersson.blogg.se/
  • Lollo säger:

    Fia: Jag tror det är någon bilförd, någonstan, någon gång ;) Söta är vi iaf!



    Johanna: Tyyyypiskt! Jag har säkert glömt bort någon mer stackare! Älskar dig iaf bruden! <3

    2011-01-07 | 12:28:10

Kommentera inlägget här: