Slaviero

Det börjar bra...

Kategori: Allmänt


Upp och hoppa i morse, tänker lite snabbt att detta blir nog en bra dag.
Öppnar skåpet i badrummet och ut flyger lilla deon som går i tuuuuuusen bitar när den landar på golvet... fuck.
Är redan stressad så hinner inte släpa fram dammsugaren så den lilla sopskyffeln får räcka. 

 

Var helt livrädd att jag skulle trampa in glas i fötterna, så skorna åkte på..

Sen skulle jag helt oskyldigt lyfta bort en kasse som stog i hallen, och då krälar världens största, äckligaste, vidrigaste spindeljävel fram!



Och det VÄRSTA är ju att jag inte kunde ta bort den (vill ju inte riskera livet liksom) så nu kommer den lilla jäveln att sitta där och vänta på mig, redo för att gå till attack, när jag kommer hem..
Så nu jävlar för det vara nog, that´s it liksom! Nu vill jag ha en sambo, vem som helst duger bra! Du ska dock vara helt orädd för spindlar och du måste ha ett körkort så du kan åka och köpa en ny deo åt mig. Du får gärna vara snygg och lite rik kanske. Att du gärna sover på soffan är ett plus.
Hör av dig!

Kommentarer

  • Mamman säger:

    Ja men allt stämmer in på mig! 100% När kan jag flytta in??

    2010-03-09 | 14:02:23

Kommentera inlägget här: