Slaviero

Samtal med Ville

Kategori: Allmänt


Tog ett snack med jobb-sköldpaddan Ville


Jag: Morsning Villgot!

Ville: Morrn Morrn!

Jag: Dags för frukost, jag har gjort ordning i matbaljan

Ville: Shysst.... Men hörru, jag är väldigt hungrig så två skopor mat vore trevligt.

Jag: Men Ville, du är ju ganska fet, har du tänkt på det?!

Ville: Jag?! FET?!

Jag: Ja, du!

Ville: Nä men alltså... inte fet... Jag har kraftig benstomme, det är allt.

Jag: Jaja, eller hur...

Ville: Skalet väger ju en del...

Jag: Ja men strunt samma, ska du ha nå frukost eller?

Ville: Det var ju iof längesen jag var på gymmet..

Jag: Ville?!

Ville: Och jag hörde ju hur småfiskarna viskade i går..

Jag: VILLE!!

Ville: Det är ju inte roligt att vara fet, det här måste jag ju genast ta tag i!

Jag: VIIIIIIIILLEEE!!

Ville: Va, ja vad är det?

Jag: Frukost, NU!

Ville: Ja, fick jag två skopor? Och räkor vill jag också ha! MÅNGA!

Jag: Men nyss sa du ju att du skulle banta?

Ville: Men.. jaja, i morgon ja!

 

Kommentarer

  • Josefine säger:

    Haha! Alltid blir jag så glad när jag läser din blogg, gumman :) <3

    2010-03-26 | 13:00:41
    Bloggadress: http://chossej.blogg.se/
  • Anonym säger:

    VILLE ÄR MIN IDOL

    2010-03-26 | 18:46:46

Kommentera inlägget här: