Slaviero

Hoho..?

Kategori: Allmänt

Blogga? Minns jag ens hur man gjorde? Det har ju varit ruskigt tyst här.. antar att humöret inte har varit det bästa, jag har inte haft någon lust helt enkelt. Det är ju svårt att vara en lustig jävel när allt är trist.

Men nu, mina vänner, är allt de trista nästan som bortblåst. Fan vad livet har ett konstigt sätt att lära en på, för nu mår jag bättre än någonsin.
Detta är mycket tack vare en speciell person som jag lärt känna denna sommar, en person som gjort mig stadig och fått mig på fötter igen. Denna person heter Anders och jag har turen att få vara hans flickvän. Jag är äntligen mig själv igen och det känns så himla underbart.

 

Min fina, skäggiga, vackra och framför allt, underbart snälla pojkvän. Jag älskar dig <3 :) 

Kommentarer

  • A säger:

    Love <3

    2011-08-16 | 00:18:36
  • Helena säger:

    Wiiiee! Jag är då överlycklig över att du bloggar igen. :) Och över att du mår så bra såklart. :)

    2011-08-21 | 21:16:31

Kommentera inlägget här: