Slaviero

Meeen serri!!

Kategori: Allmänt

Alltså nu börjar jag lida på riktigt av att jag inte har något körkort. Har dressyrträning i kväll som jag måste krångla sönder för att kunna åka på.

Har frågat halva sverige om de kan köra mig och Nils till träningen i kväll, och ingen kan. Alla jobbar eller sysslar med något annat viktigt. Jag trilskas och bråkar och donar och får till slut Sara att köra mig, DÅ, mina vänner, kommer snön/regnet from hell och ställer till det.
Eftersom att Sara är dikesköraren nr 1 så fattar jag ett snabbt beslut att hon inte får köra mig. Back on ruta ett, får då snilleblixten att fråga Lotta om hon kan köra oss och som en skänk från ovan så KAN HON! YEEES tänker jag....... ända tills att jag kommer på att jag inte tar mig från jobbet till stallet...


DRA



ÅT



HELVETE


nu är det fan jag som skriver in mig på en körskola! PRONTO!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: