Slaviero

Äkta kärlek.

Kategori: Allmänt

Äkta kärlek, hur vet man om det äkta kärlek? Hur vet man om personen som man är tillsammans med är den rätta? 

Som det relationsexpert som jag faktikst är så måste jag ju säga att det finns många saker som spelar in, tex vad man har för värderingar, att man respekterar varandra, att man kan prata med varandra och såna saker. 
 
Men sen finns det ju en annan grej som är helt avgörande, som är det mest grundläggande för att få ett förhållande att funka. 
Och denna viktiga grej upplevde jag och min sambo så sent som i morse. 
 
Jag la av en redig fis, den var ganska kort och hade ett ganska dovt ljud. Sekunden efter "svarar" Anders med en fis i EXAKT (ja, exakt. Jag har fisgehör) samma tonart!
Våra blickar möts och precis i den sekunden inser vi båda att det är vi, resten av livet. 
 
 
 
 
 
Det är fjärtarna som förenar oss <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: