Slaviero

Dobidoo

Kategori: Allmänt


Snodde denna lista från denna konung --> Hanapee

 

Vilken dag är det idag?
Söndag. I morgon är det måndag och då börjar jag i skolan, sen är det lördag och då fyller jag ÅÅÅÅÅÅRRRR!

Vad ska du göra ikväll?
Dricka ett glas vin och sen ett till.

Säg två bra uttryck:
Tjomme och Jolm

Vad blir du glad av få höra att du är?
Godluktande och bra i övrigt.

Visa en bild du inte minns ha tagits:

 

Haha, gick ni på den lätta? Jag minns ju visst att jag knäppt denna bild. Gud vad lättlurade ni är i bland alltså.

 

Vem saknar du?

Den här killen.

 

 

En bild på något som är asbra att ha:

 

 

En outfit som är ovanlig för dig att ha på dig:

 

Vad är du bra på?
Det mesta, fast jag är inte så bra på att åka vattenskidor eller att svälja svärd. Men cykla kan jag och sova är jag rätt grym på.

Vad vill du ha?
Just nu? Ja...ett glas vin vore gott. Och några mille på kontot vore ju inte heller fel.

Vad tycker du är roligt?
Knasiga djur, min blogg och lönedag.

Vad är du dålig på?
Förutom att åka vattenskidor och att svälja svärd? Inte så mycket tror jag... Anders säger att jag är dålig på att städa, men jag tror att han bara hittar på.

Vad tänker du baka i veckan?
Nä..eller JO kanske. Jag fyller ju år på lördag (vet ej om jag sagt det innan?) så kanske måste baka nått, om ingen annan gör det. Anders? Mormor? 

Hur ser du ut när du är nyvaken?

 
Typ så..

Vem är du kär i just nu?
I Anders!! Och det är ju en himla tur, för vi bor ju i hop! 

Vad var det första du snodde?
En bil..

En bild då du dricker alkohol:

 
Okej okej, jag syns inte på bilden. Men jag lovar och svär att glaset närmast i bild var mitt. Om ni inte tror mig så kan ni ju fråga min mamma. Så det så. 

Vad har du tänkt göra länge men ej gjort?
Duschat! Fan vad jobbigt, jag oooorkar inte.

Vad bävar du inför?
Att skriva mattetenta. Tenta, låter läskigt. 

Vad händer i helgen?
JAG FYLLER ÅR! JIPPE! Borde vara en högtidsdag som alla firar. 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: