Slaviero

Rätt tid i livet?

Kategori: Allmänt

Som ni vet har ju jag och Anders varit tillsammans ett tag nu, vi har hunnit med att blivit sambos och vi har en mysig och stabil vardag. Allt känns rätt och vi har nu kommit till ett vägskäl i vårt förhållande. Vi står med en varsin fot i två olika avfarter och väger dessa vägar för och emot varandra. 
Finns det ork?
Kommer jag klara mig utan rödvin så länge? 
Finns det lust? 
Klarar vi av det? 
Klarar JAG av det? 
Är vi redo? 
 
Därför vänder jag mig till er, vad har ni för erfarenheter? Tips? Eller råd? 
Tror att ni flesta redan vet vad det är jag pratar om, vad det är för stor förändring som eventuellt kommer att ske. Det vi funderar på är ju självklart om vi ska ha en vit månad i januari......eller om det är en dålig idé? 
 
Vad tycket ni? 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: