Slaviero

Fina helg!

Kategori: Allmänt

Hola Hombres!
 
Vet att jag varit lite bloggtyst i några dagar, detta beror på att jag har fyllt år och har varit fullt upptagen med att fira mig själv.
På fredagen var vi dock och firade någon annan, nämligen Lotten, som hade kombinerad inflyttningsfest/30års fest. Det var så himla trevligt och kul.
 
 
 
På lördagmorgon så fick jag fina presenter av mina fina sambo, en dator och en jätte finklocka. SÅ NÖJD! På kvällen kom mina finaste vänner och firade mig. Vad mysigt vi hade.
 
I bakisdimman på söndag kom hela tjocka släkten hit och fikafirade. Jag fick så många fina presenter så jag blir alldeles rörd bara jag tänker på dem.
Haft en bra helg med riktigt bra folk. Längtar redan till nästa födelsedag.
 
PUSS  DÅ GULLISAR!

Kommentarer

  • Helena säger:

    Men guuu varu bloggat! Braa! Blir ju superglad jag! :-D

    2013-08-26 | 20:57:15

Kommentera inlägget här: