Slaviero

nollplusnollärlikamedingenting

Kategori: Allmänt

I dag har jag noll, zero, NADA saker att blogga om.. Inte ens en pytteliten rutten hisoria.
Det regnar och jag lullar runt i någon slags halvkoma, halva jag är vaken medans resten av mig befinner sig i  koma/trans/glääh.

Jag vill göra nått roligt i helgen, nått riktigt jävla apkul! Dricka sju liter hembränt, bli apfull och knulla massa b-rudar!! AAHHH!


Eller ja..

nej..


Lite vin och någon fin liten film tillsammans med mig själv kanske det blir iaf.. kanske.. möjligtvis..


Okej, gott folk. Nu har jag knåpat i hop ett inlägg om absolut ingenting. Enjoy!


 

Kommentarer

  • Kristin säger:

    Har du skaffat nya glasisar? Du är superfin i dom iaf!!! =D

    2010-08-08 | 18:07:13
    Bloggadress: http://krickelin.blogspot.com
  • Lollo säger:

    Hihi, nej Kristin. Det är inte mina glasisar! jag stal dem av en vän :) Funderar på att behålla dem kanske. Hihi!

    2010-08-09 | 09:00:14

Kommentera inlägget här: