Slaviero

Jesus!

Kategori: Allmänt

Prisa gudarna, jesus Amalia och kors i taket! Äntligen ääääntligen så kommer en klen men ack så efterlängtad uppdatering.

Om jag säger att jag ska skärpa mig och vara duktig och uppdatera oftare (MYCKET oftare) tror ni mig då? PLZ!

Jag utdelar två (lite lösa) piskrapp och godisförbus i två timmar till mig själv som straff för neslig, dålig och rent utsagt, förgrömmande kass uppdatering!

Nä, no for de va NOK (som man säger i norge) Här kommer lite shyssta pics från midsommardags firande :)

Och ja, jag vet att det var sjuhundra månader sen man firade midsommar. But hey, I told you att uppdateringen sög!



 





 

 

Kommentarer

  • Frida säger:

    Öööh, jag ser ut som en jäkla kärring på sista bilden.

    2010-07-26 | 20:55:34
  • schön säger:

    gud vad jag saknar er tjejer<3<3 vi måste mysa massvis när jag är hemma<3

    2010-07-27 | 13:28:37

Kommentera inlägget här: