Slaviero

Snor och annat grönt

Kategori: Allmänt


Åhhhhhhh, vad drygt! jag är förkyld, som en liten sork. Blä!
Och jag har VÄRLDENS drygaste förkyldnings symptom. Mina öron kliar, halsen gör ont, jag får blåsor på tungan (I HATE it) och snoret forsar! Men andra ord, jag är heeeeeet just nu ;)

Men ligga hemma och sjuka orkar jag inte, i kväll ska jag och Nils på dressyrträning. Och i morgon är det ju fredag, ingen tid för vila här inte.
Har inga riktiga helgplaner än, men hoppas att det kommer att dyka upp nå skojigt.

  

nä, nu måste jag gå och snyta mig i lite papper, innan hela min arm är grön! Hehe, just kidding!

 

Eller..

 

 

Kommentarer

  • Helena säger:

    Usch, stackars! Men vi ses väl sen i af då... :) Krya!

    2010-03-25 | 16:15:35
  • Graffe-mamma säger:

    Meeeen... du äääär ju så go!!! Jag är här och tjuvläser var och varannan dag!!! =) Pyss! Krya på dig!!

    2010-03-25 | 20:38:02
    Bloggadress: http://krickelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här: