Slaviero

En. Två. Tre!

Kategori: Allmänt

Tre…
… saker som som är tråkigt att göra: Äta strips utan ketchup. Titta på fotboll. Städa..
… saker som jag är rädd för: Handla ensam. Tjejen i the ring. Manchester (tyget alltså) 
... saker som jag är stolt över: Att jag har körkort. Min pojkvän. Att jag fortfarande, bland mina vänner, innehar rekordet i machmallowsmoffning.
… saker som jag vill lära mig: Åka skridskor. Sjunga. Spela nått fräckt instrument.
… saker jag ofta gör när jag är hemma: Äter. Sitter i soffan. Sover
… plagg som jag aldrig skulle ta på mig: Vad som helst som är gjort i manchester (SVINFULT). Färgglada leggins. Billigt, vidrigt löshår från barnenshus (ja, löshår räknas som ett plagg)
… favoritleksaker: Min mobil. Guacamole. Anders.
… saker som får mig att må bra: Samma som ovan.
… favoritplatser: Sängen. Stallet. Utomlands.
… matvaror som jag ofta äter: Avokado. Vitlök. Kryddor
… mål jag har: Vinna pengar. Flytta till ett hus med sjötomt. Äga en äkta LV.
… starka egenkaper hos mig själv: Energisk. Snygg. Smart.
… talanger jag har: Göra världens bästa surmun. Jag kan sova två dygn i sträck. Hacka tacos.
… saker som jag inte kan särskilt bra: Sitta still. Prata i normal samtalston. Lyssna på min sambo.
… saker som är väldigt viktiga för mig: Min häst Nils. Att ofta tvätta händerna. Nässpray
… materiella önskningar: En självgående dammsugare. En självgående golvtorkare. En självgående städa-allt-mojäng.
… djupa önskningar: att jag får mååånga presenter på min födelsedag (bara 2 dagar kvar!!) Att jag får roligt på min födeledag. Att många firar min födelsedag.
 
 
Ett smakprov på surmunnen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: